Ett äventyr

Nu har jag kommit mig fram till Sverige. Är hos min kära pappa och har avklarat en väldigt trevlig kväll med god mat och god dricka.
Jag har lämnat in min bil i Munkedal för service och så vidare. Äntligen blir bilen ordnad, det går dessutom på garantin. Pappa hämtade min i Munkedal efter jag fått handlat en del mat och div saker. En lunch blev avklarad på Sibylla med en mindre intresserad Evelina, men det är en annan historia.
Vi åkte in till Lysekil. Där köpte jag en kamera. En 25 års present från mina fantastiska föräldrar! En Canon EOS 1100. Jag ska lägga upp bild så ni får se exakt hur den ser ut. Nu återstår att lära sig alla funktionerna, vilket verkar ta sin tid. Men det ska bli spännande. Ska försöka få en dejt med Madde och se om inte hon kan lära mig lite saker! Blir som ett äventyr. Ett nytt äventyr. Ska ta massa fina bilder på Evelina och skriva ut. :)

Nu ska jag gå ut och slå mig ner vid tv:n igen. Ville bara kika in här och säga god kväll och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0