Dålig

Igår kväll var vi och åt middag hos Görans föräldrar, denna gången gick det lättare att få Evelina att sova. Sist så ville hon inte alls och skrek halsen av sig så fort vi gick utanför sovrumsdörren. Denna gången tog vi med och resesängen och då gick det därför bra igen. :) Hon somnade lite före åtta tiden och vi såg på idrottsgalan som ägde rum i Hamar. Åt och drack gott. Till slut blev jag otroligt illamående, var tvungen att gå ut på balkongen och ta lite luft, det hjälpte för stunden men det försvann inte alls. Så vi fick dra oss hemåt och jag satte mig ute på våran balkong tillsammans med Göran, drack lite avslagen cola och gick sedan och la mig. Somnade inte med en gång men efter en stund. Är inte direkt bättre idag heller.
Jobbigt när man vill ha energi till det lilla livet som far runt här hemma.
Bortsett från detta hade vi en jättemysig kväll! :)

Eftersom jag känner mig lite halvslapp så har jag ingen lust att sitta här och knappa så mycket mer. Får bli bättre uppdateringar imorgon. Då ska dessutom Evelina till läkaren på 1 års kontroll 08.50.


Den lovade julbilden


I en affär. Evelina får prova massa konstiga mössor. Denna var jättesöt. Tänkte en stund på att köpa den. Men eftersom vi har en del mössor så väntar vi istället. :)


En skojbild på mig i glasögonen, men... så här ser de ut ialla fall! :)
Nöjd som bara den!


Nu ska jag se en film här medan Evelina (förhoppningsvis) sover. Say it isn´t so. Någon som sett den kanske?
Ha en fin fin söndag folkens!

Kommentarer
Postat av: Leyla

Vad fin du är i glasögonen! Nu är du glasögonorm, sluta fräcka dig! ;)

2012-01-09 @ 16:20:07
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh, sötaste lilla tomtenissan!! Och fina du :D



Sådär, då har vårat besök åkt hemöver igen - det gör absolut ingenting att det bara är vi, såklart, vilken dag passade det dig? Onsdag? :)



Kramar

2012-01-09 @ 22:25:43
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0