Bra igen!

Idag har Evelina varit på ettårskontroll hos en läkare på Furuset, där jag går till min fysio. Vi var där 8.50 och ute igen 09.10. Lämnade en liten på dagis kl 09.30. En halvtimme senare än jag gjort tidigare!
Fick äntligen med mig en månadsplan hem så jag kan se vad som kommer hända framöver, när de ska ha mat med sig och när de får varm mat. Det står även vilken typ av mat som serveras, vilket är toppen tycker jag!
På onsdag får de tex. fiskpinnar och tillbehör. Idag fick de brödmellanmål med pålägg och dricka. Väldigt bra upplägg enligt mig. :) I Sverige är vi uppvuxna med varma mellanmål/middagar och blev därför ganska paff när jag fick höra om hur det går till här. Mackor hela dagarna och här är man inte så beroende av varm mat alls under dagen. Jag tycker ialla fall att man ska ha ett varmt mål mat om dagen. Hur tycker ni?

Kanske ska tillägga att jag mår bra igen. Illamåendet har lagt sig och imorse var jag ganska pigg när jag gick upp 07.30, trots en mindre rolig natt då Evelina vaknade 7 gånger. När vi för en gång skull går och lägger oss tidigt så kan hon få för sig att vakna oftare. Nästan som att det är medveten för det är så varje gång. Lilla luringen! <3
Idag har jag dammsugit, tvättat golven, strukit gardiner + satt på märkeslappar på kläder som Evelina ska ha på dagiset. Sen har jag tagit adjö av resterande julsaker för denna julen, de ska dock upp igen om ca 10 månader så nästa år kanske jag överlägger att ha de framma året runt! Ha!

Nu ska jag...
Öö... har ingen aning om vad jag ska göra, men inte slösa mer tid här ialla fall!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0