Vem är det?

Igår när jag var inne på facebook såg jag att en av Görans kompisar hade lagt ut tjusiga bilder av honom där. Jag tänkte, vem f*n är det? Sen började jag skratta både högt och länge här hemma.



Haha! Ni kanske förstår varför jag garvade här hemma?

Nu ska jag strax gå och hämta Evelina på dagis. Ska bara blanda iordning en deg. Vi ska nämligen äta hemmalagad pizza här idag. Älskar att kunna lägga på precis det jag själv vill ha och i vilka mängder som passar. Vi får se vad som kommer med på den!
Återkommer senare mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

hahaha jisses vilka hemska bilder! Kan förstå att du skrattade. ;)



Tack vännen! Känns skönt att ha luggen tillbaka, blir lite mer frisyr då. :)

Vi blir borta tors - sön, helt själva! Ska bli såå underbart att bara kunna vara vi och slippa vara föräldrar för en helg. Sovmorgon, sena kvällar, restaurangbesök och sådant härligt. Ska bli såå skönt!



Puss!

2012-02-07 @ 20:00:32
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0