Ute i kylan

Nu på morgonen var jag och Evelina ute en liten tur. Det var kallt, väldigt kallt, men när solen skiner så får man så lust att ta sig en sväng ut ändå! Men flera lager kläder, idominsalva på kinderna och näsan, vinterskor, balaklava (en sån där man trär över huvudet och bara ansiktet syns) och mössa så strosade Evelina runt en stund på egen hand. Men det blev fort för kallt för henne och jag satte henne i vagnen och gick vidare till affären istället. Där fick jag köpt bröd och sås till kvällens middag. Ska testa att göra egen fiskgratäng.





Lite utelek!

Nu ska jag se på en film medan mina hjärtan sover - Letters to Juliet - någon som sett den?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0