Uppsättning på prov

Idag har jag varit hemma hos min chef större delar av dagen hittills. Jag fick se hennes förtjusande klänning som hon ska ha och jag har provuppsatt håret, två varianter för att se lite.
Tänk att hon gifter sig imorgon. Det är inte klokt. Så länge som hon gått runt och pratat om att hon vill vill vill, och nu äntligen blir det av. Är jätteglad för hennes skull. Verkligen! Kul även att jag är den som får äran att sätta upp hennes hår.
Jag ska vara hos henne kl 11 imorgon så vi får hoppas att Göran är färdig tidigt imorgon. Annars måste jag ta med mig Evelina dit en stund och han får komma dit och hämta henne när han är färdig, vilket inte borde vara så länge efter kl 11. Det är roligt att få plocka fram sin kreativitet igen, den har liksom varit i utkant det senaste.
Jag älskar att skapa, jobba med händerna och komma på egna saker/lösningar - pyssla! Det är nog därför frisöryrket passar mig bra, för där får jag verkligen spela ut min fantasi, om kunden vill det såklart!

Nedan är en bild på Hege, där är bara nedre delen av håret färdigt som ni säkert förstår. Resten av uppsättningen får ni vänta med till imorgon, då blir det också en helbild av bruden!



Jag var en sväng på Rema1000 på vägen hem. Där fick jag äntligen tag på lövtunna kycklingfileér. Så ikväll ska jag prova kycklingroulader här, för första gången. Blir spännande! och så någon god sås till. Tror jag steker fyllningen lite och sen kör allt i ugnen. Åå. Längtar efter att få smaka. För jag tror verkligen det blir superduper gott.

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Vad duktig du är :):)

2012-02-24 @ 19:33:13
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0