Tankar om allt (och ingenting?)

Vi är hemma, välbehålna och med några hundra minus på kontot. Men det finns väl en logisk förklaring till varför pengar är runda och har lätt att flyga med vinden, eller?
Göran sover. Evelina sover. Och jag sitter i soffan med ett (välbehövligt) glas rött. Njuter till fullo av att vara hemma. Egentligen skulle vi ner till Görans föräldrar och äta middag ikväll, men eftersom (vi kom hem allt för sent och) vi alla fem tryckte i oss en middag före vi drog från Charlottenberg så var ingen av oss vidare hungriga och beslutade istället för att ta middagen imorgon. Imorgon när det är morsdag i Norge. Det passade mycket bättre, tyckte vi. Mycket bättre.
Det har precis visats tre filmer av American pie här och vi har sett 2½ av dem. Mycket underhållande filmer... kanske. Jo, vi skrattade så det måste varit roligt, ialla fall för stunden...
Vad är det jag skriver om egentligen? Om jag ska vara ärlig så skriver jag bara det fingrarna "vill", men huvudet följer inte med något vidare.
Skönt? Ja!
Vad tänker jag på medan "fingrarna skriver" då?... Jo, ska jag vara ärlig? Here it comes...

Ska jag ta ett glas vin till eller borde jag gå och lägga mig nu?

Borde jag köpt mer vin idag, eftersom det ändå inte var någon tullkontroll (lätt att tänka så i efterhand)?

Hur länge får vi sova imorgon, tro?

Blev Evelina allt för uttråkad idag av att bara sitta i bil/barnvagn. Blir det därför dålig sömn inatt?

...Vad f*n handlar denna filmen (som nu visas på tv) om egentligen?

Har jag användt mig av för många parenteser i detta inlägget?

Orkar jag gå på toaletten...?

Har jag slutat tänka nu eftersom jag inte kommer på något mer som jag funderar över?

... Tror helt enkelt jag går på toaletten och sen besöker sängen! :)
Hoppas ni haft en trevlig lördag! Kram från oss tre.

Kommentarer
Postat av: Leyla

Haha! Din blogg blir bättre för varje dag! Grattis på norska mors dag!

2012-02-12 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0