Taco

Igår kväll lagade vi Tacos hemma. Evelina var självklart med och hjälpte till. Sanningen är väl den att om hon inte fått vara med så hade hon skrikit sig hes.
Idag fick mamman väcka dottern istället för tvärtom. När min klocka ringde idag vid 8 så gick jag in till en sovande Evelina. Hon sov från 18.15 igår till 8.00 idag. Hon vaknade bara en gång inatt 2.15, helt otroligt. Då är man trött, eller vad säger ni? Jag pratade med dem på dagis idag när jag lämnade henne. Frågade om de kunde få henne till att sova senare om hon inte ville när de andra sover. Det verkade vara okej. Idag ska de ut och gå tur med alla barnen, och då går de länge. Då hoppas vi att hon somnar! En kväll som igår vill vi helst undvika.



Man ser på hela ansiktet att hon är trött. Stackars liten.

Idag ska jag dammsuga och tvätta golven här hemma. Fick inte gjort det förra veckan när jag var dålig så det är på tiden att göra det denna veckan! Kanske jag åker till Lysekil redan på torsdag. Jag måste lämna in min bil. Igen. Så pappa ska fråga om det finns tid redan då! Vi får se. Hade varit skönt att få det ordnat så fort som möjligt.
Nu ska jag få rumpan ut ur soffan och sätta fart här!
Kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0