Solig onsdag

Idag är det massa sol ute och man känner att energin i kroppen stiger till höjder! Jag vill ut och gå i solen. Sätta på min solglasögon och bara lapa sol till max. Men vad gör jag?... Sitter i soffan och väntar på att ljudet från tvättmaskinen ska tystna och att jag sen ska hänga upp den. Detta måste upprepas 3 gånger till idag...
När jag satt på nästa maskin ska jag ut en sväng! Oavsett om tvätten måste ligga blöt och färdig där inne en stund. Dagar som dessa måste tas vara på. Det är helt klart på väg på våren, men bara för det finns det ingen garanti för sol-dagar!
Igår var Evelina ute och gungade och traskade runt inne på dagisets område med alla andra barn. Det var jättemysigt att se, på avstånd. Vi ville inte gå nära i fall att hon skulle bli helt hysterisk då hon inte fick följa med hem just då. Idag kommer de garanterat också leka ute. Tror jag ska smyga mig och se lite då också. Haha.



Ja, jag vet att det blir endel vällingbilder, men det är en av de få gånger hon ligger still och det blir bra bilder. ^^
Här har hon på sig en stickad tröja som hon fick julen 2010 av Lene i stl 86, vi har väntat länge på att prova den. Fortfarande lite stor faktiskt! Men ack så söt. Och så har hon på sig de jeanslegginsen som jag köpte till henne igår, plus en t-shirt som hon fick igår. Alltså bara nytt! Ska försöka mig på en helbild senare idag, så ni får se så tuff hon är idag, våran lilla tjej <3 (Som vanligt ioch för sig...!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0