Soft Wash

Idag blev det ingen träning, men det blev massa annat viktigt gjort! Vi hade bestämt att vi skulle simma, men eftersom Göran inte hade några badbraller, simbrillor eller sån där näsklypa fick vi helt enkelt ge oss ut på jakt efter det. Vi åkte till Metro, ett köpcenter som ligger ca 10 min från oss. Där hittade vi det han ville ha på G-sport. Efter vi gjort det gick jag in och handlade hamburgebröd till kvällens middag och lite dressing.
Vi tog oss också en tur in på Jula för att hitta en lampa som var sönder på min bil. 2 st 10 kr - som hittat. Den blev alltså bytt och Göran sa att vi borde också få tvättat bilen, jag var lite småskeptisk eftersom det är svinkallt ute och flera minus. Men det blev ialla fall till det ändå. Och gud så fin bilen blev! Varför kan jag inte åka och tvätta den ialla fall en gång varje vecka. Lathet? Yeees!
Göran är nog den duktigaste biltvättaren jag känner och han är jätteduktig på att underhålla sina bilar och håller dem rena och blanka. Hade jag säkert också gjort om jag hade det intresset. Men visst förstår jag att det är viktigt. Dock mindre kul.



Göran in action!

Ifall att någon inte vet hur det går till... ;)

10 min senare... - Voila!!! Väldigt dåliga bilder men det var så mycket ånga, därav de suddiga bilderna.

Idag har jag också fått bokat resan till Tyskland/Kiel. Vi åker den 5 april och kommer hem på morgonen den 7. :) Vi får passa på att hitta på något då Göran har ledigt, vilket är 5 dagar i påsken. Förra året åkte vi med Björn tore och hade jättetrevligt. Detta året åker vi också med Björn tore, men Evelina ska vara hos sina trogna barnvakter! Blir spännande för henne också att åka ut på lite äventyr utan mamma och pappa.
Vi ökar iår på resegruppen med två andra killar, som jag aldrig mött. Göran känner en av dem genom jobbet och han tar med sig sin kompis. Vi får se om Björn tore får sova ensam i sin hytt iår igen eller om han kanske får lurat med sig någon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0