Simma

Nu sitter jag och väntar på att Göran ska komma hem, då ska vi åka och simma för första gången på Furuset. Jag vet såklart inte hur det går med axeln, men jag måste prova, eller hur? Ska bli kul att prova ialla fall!

Vi har kommit fram till en "ny" lösning här hemma. När vi ger välling till Evelina så håller hon hellre flaskan själv nu mer. Ikväll tänkte jag prova det då hon ska sova också. Tänk om vi bara kunde lägga henne i sängen, ge henne flaskan och sen gå ut, och senare gå in och hämta flaskan helt enkelt! Hade varit hur smidigt som helst.Vi får se!




Mys i sängen som alltid på morgonen!

Jag såg en film igår, som jag skrev om. The new daughter. Den var ganska bra. Overklig, men bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0