My version

Det blev en väldigt tidig kväll för lilltjejen här i familjen. Hon var inte alls den glada, energismittande person som hon brukar. Hon ville inte ha någon mat, och jag såg också att det var mycket kvar att den mate som jag skickade med henne till dagis. Kanske hon har ont i halsen så hon inte vill ha någon mat? Välling fungerar som tur är.
Jag tog febern på henne, bara för att hon inte skulle lägga sig med feber och kanske sova dåligt pga. det. Den visade lite lite feber. Men jag gav henne faktiskt en paracet ändå, så hon inte skulle sova dåligt. Så nu är det sjukstuga här hemma igen. Bisolvon, paracet, nässpray och snorsugen ligger framme hela tiden och används hurtigt!
18:30 låg Evelina och sov som en stock igår. Vi hade också ätit före den tiden och tränat, därmed också duschat. Jag slog alltså ner min bakdel i soffan en hel timme tidigare än vanligt. Vi var bägge ganska sega efter att ha simmat och dessutom ätit den goda omeletten som jag skrev att vi skulle ha! Vinet åkte fram, glasögonen på näsan och svenska tv4 på tv.




Detta är min version av en bra fredagkväll!

Senare idag visas Whitney Houstons begravining, kl 17 på sjuan. Synd att jag inte har den kanalen, hade gärna sett det.
Men nu ska jag lägga lite tid på min lilla sjukling här hemma.

Ha en trevlig (och regnig) lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0