Lyckat!

Guuuud så god maten blev!!! Jag är supernöjd och det är garanterat inte sista gången jag lagar fiskgratäng. Och potatismoset blev gudomligt gott. Känner mig riktigt nöjd med mig själv. Dock var det lite ben i den benfria fisken, det var lite synd för det är svårt att njuta till 100% när man äter då, tycker jag ialla fall. Så nästa gång får jag göra på ett annat sätt. Men det är absolut inte sista gången. Evelina åt så det rann ut av öronen på henne. Och till efterrätt fick hon passionsfruk och mango smothie! Mumma tyckte hon.
Nu sitter vi i soffan och ska se lite på Gladiatorerna och lite på den norska versionen av Så mycket bättre, här heter det Hver gang vi mötes.

Äntligen har också Björn tore och hans sällskap bokat resa, eller jag gjorde det så vi får hytter nära varandra denna gången. Vi blir alltså 6 st som åker. Känner på mig att det kommer bli megabra.

Här har vi haft en mysig och lugn hemma-dag. Trots det ligger en av oss däckad i sängen. Gullis!
Nu ska jag ägna mig åt min kära och tv:n här.
Trevlig kväll på er.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0