Lördagen i bilder

Hur mår jag idag? Jodå, det är lite bättre. Har sovit som en stock inatt vilket även Evelina har gjort. Då spelar det ingen roll om det inte blir så länge, huvudsaken är att jag får sammanhängande sömn, så är det för min del ialla fall!
Trots att jag låg som en fisk som varit utan vatten för länge, mest hela kvällen igår så hade jag verkligen jättetrevligt. Det var god mat och gott sällskap som vanligt. Jag tror alla var trötta så det blev endel flummande. Och givetvis var jag beredd med kameran. Haha.





Evelina var inte helt i form så hon satt mest under täcket i soffan, stackars. Hon hade dessutom lite feber innan hon skulle sova.




Haha. Var tvungen att ta bild på dessa två!

Det var en liten inblick i min lördag.
Nu ska vi snart få en liten Evelina att sova. Sen ska vi ut en sväng i det fina vädret. Lite frisk luft har man bara gott av, även om jag inte känner mig helt okej.
Till frukost idag fick jag lurat i Evelina 1 ägg, en liten macka och en yogurt, dessutom lite falukorv. Eftersom aptiten verkar kommit tillbaka så hoppas vi alla att det betyder att hon är på bättringsvägen. Hon har varit dålig länge nog nu.

Vad ska ni hitta på i solen idag?
Kram.

Kommentarer
Postat av: Leyla

Haha! Jag orkar inte xD

2012-02-20 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0