Klagostund

Idag är det mulet och grått. Det har regnat massa inatt så det är rena rama isgatan på utsidan här...
Jag trodde jag skulle vakna upp pigg som en mört idag. Det gjorde jag inte. Är sämre idag, så jag gjorde rätt i att boka tid hos min läkare idag, kl 11 ska jag vara där. Hoppas han kan skriva ut någon hostmedicin, för den här hostan tar verkligen på mig. Vaknar på natten och hostar, är dessutom så igentäpt i näsan så jag vaknar av att jag inte får andas riktigt också. Hua. Det är inte lätt att vara dålig alltså! Speciellt när man har en liten som är halvdålig att ta hand om, samtidigt. Välkommen till livet och verkligheten kan man säga då... Inte sista gången detta händer!
Slut på klagostund...

Måste bara fråga om det är någon som sett på Big Brother. Vad tycker ni iså fall om Hanna W? Det är 3 st Hannor i årets BB, men denna Hanna kan man säga sticker ut lite mer, "liiite" mer.
Vad tycker ni också om hon som är gravid? Går man verkligen in i BB när man är gravid i v.36? Hur kan BB ta med en deltagare som är i den situationen? Alla vet att hon inte kommer åka ut innan hon fått barnet. Det är ju såklart en sak som alla har lust att se! Tänk att det skulle kunna bli så att de första 2½ månaderna kommer hon och sin son tillbringa i BB-huset. Det är faktiskt sjukt enligt mig.
Men det blir väl bara värre och värre för varje år som går. Alla vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt och gör vad som helst för att få det! Eller vad tror ni? Det värsta är att det är just de vi vill se!

Jag åker om en timme. Ska ordna mig lite här först. Borsta gaddarna och håret, det får vara nog.
Men först: Resten av Våra bästa år! (Besatt!)


Haha. Titta vilken underbar dubbelhaka och vilket fett hår jag visar upp på bilden! Detta var i lördags hos Görans föräldrar, redan då var jag dålig. Tur att jag skonar er från en hel ansiktsbild! Haha.


Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Tack så mycket, ja känns bra med en av varje:)



Åhh stackars er, hoppas de går bra hos läkarn? Känns som att alla är sjuka nu för tiden :(



Vd duktig Evelina e som slänger blöjorna nu, hihi:)

Kanske ses vi nästa vecka om ni e friska:)

2012-02-22 @ 11:05:38
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0