Kaffebjudning

I söndags när Evelinas farfar och farmor var här på besök, hade de med sig en fin present till henne. En sak som jag faktiskt pratat om att jag ska köpa till henne på Ikea. En helt egen kaffeservis! Oj så glad hon blev, hon satt länge här på golvet och slängde runt den och bjöd på kaffe till höger och vänster. Sötaste! Kanske hon blir kaffegalen när hon blir äldre. Jag var det när jag var liten. Älskade att sitta med min farmor och farfar och dricka kaffe, vilket de gjorde flera gånger om dagen... Det saknar jag. Och att spela kort. <3



Evelinas fina, rosa servis! :)






Farmor sitter och ser på medan Evelina dricker kaffe!
<3 Tack farmor och farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0