Estelle

Evelina hade inte sovit idag, på dagis. Hon ville inte sa de till mig när jag kom för att hämta henne. Hon blev som vanligt glad när jag kom och hämtade henne. Sprang fram till mig och kastade sig i min famn. Mysigt som alltid.
När jag kom hem satte jag på datorn, gick in på Skype och pratade med mamma. Evelina satt bredvid mig i soffan, till slut la hon huvudet i mitt knä och somnade(!). Hur skulle detta gå tänkte jag. Hon låg där i ca 10 min. Sen tog jag ut nappen och hon vaknade så småningom till. Matlusten har varit kass ikväll och humöret likaså. 18:15 gav vi upp kampen och la henne i sängen, en flaska välling slank ner i magen ialla fall. Hon har nu sovit sen dess och vi hoppas att natten blir lika tyst från hennes sida. Stackars liten. Ska prata med de på dagis imorgon och fråga om de inte kan få henne att sova lite senare om hon inte har lust att sova just då alla andra sover. För denna kvällen vill vi helst glömma... Kommer säkert fler av dem, men går det att förhindra så borde man göra det. För allas skull! Vi vet ju alla hur ont det gör att gå runt och vara trött, den enda önskan är att lägga sig på kudden och nana...

Hittade några bilder på den nyfödda prinsessan. Är det någon som sett henne? Kanske det till och med har publicerats bilder i tidningarna i Sverige. Jag såg första bilden idag ialla fall!



Visst är hon lik Victoria, ialla fall munnen och näsan! En liten sötnos är hon, lilla Estelle Silvia Ewa Mary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0