En stark pappa

Göran brukar hjälpa mig när jag kommer med Evelina från dagis, han bär henne och jag tar alla saker. Det börjar bli väldigt tungt att bära upp en liten tjej på närmare 14kg upp för trappan till 4:e våningen. Tur att man då kan be en stark pappa om hjälp. Haha.


Sååå glad blir Evelina när hon ser att pappa står och väntar på henne utanför ingången vid oss. Det är kärlek de!



Torsken och äggsåsen m. tillbehör var en succé ikväll för både stora och små. Evelina åt en stor portion och vi alla konstaterade att det inte var sista gången den maten blir lagad innanför dessa väggarna!
Det blev lite över som Evelina får även imorgon. Det betyder 4 dagar med fisk denna veckan för henne. Mums!

Nu ska jag hoppa in i en dusch, sen ska jag och Göran se klart på Jönssonligan som vi började på tidigare. Blir nog en relativt tidig kväll i säng. Imorgon är det en provuppsättning som ska göras. Blir skoj re.
Trevlig kväll! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0