En eftermiddag vid hamnen

Idag har vi varit nere vid hamnen, mötte Görans föräldrar där och har sett Evelina springa runt och leka. Vi hade som vanligt med oss kaffe också.
På vägen hem stannade vi och fick tvättat våra bilar. Nu när det inte är minusgrader här får man passa på. Även om bilen antagligen ser likadanut som den gjorde innan. Haha.
Skriver inte så mycket utan låter bilderna tala för sig själva.











Underbara bilder.
Älskar att fota och går nästan inte utanför dörren utan min kamera nu för tiden! Haha. Trodde inte det skulle bli riktigt så "illa".

Nu ska jag laga söndagsmiddagen. Det blir helstekt fläskfilé och potatis. Beasås och sallad.
En helt vanlig söndagsmiddag med andra ord. (Hehe)
Först ska Evelina upp ur badet. Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Åh vilka härliga bilder!



SV: kritorna köpte jag i Amsterdam men det finns nog liknande i Norge o Sverige tror jag allt. Kollat i barnaffärerna?

Viggo har bara sina fyra o de kom på samma gång. Två där uppe o två nere, haha! Han o flickvännen Meja har lika många, de följer varandra ganska bra med det där. ;)

Hur många har Evelina?



PUSS! <3

2012-02-19 @ 19:14:47
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0