Dagens (dubbelhaka) Evelina

Tror jag klarade att få några fina bilder på dagens outfit av Evelina ialla fall. Personligen tycker jag att hon är hur tuff som helst klädd idag. Nästan lite avis är jag på henne. Haha. Om jag hade kunnat ha samma storlek som henne hade jag förmodligen lånat kläder av henne varje dag.








Min ängel är du

Nu ska jag börja förnereda kvällens middag, vilket blir ungsbakad kyckling i god sås. Köpte en "färdig-påse" som man bara blandar med lite mjölk och det ska in i ugnen på 200 grader i 30 minuter. Vi får se hur det blir och om vi köper det igen.

Hoppas ni får en trevlig onsdagskväll... för det är väl onsdag? Jag tycker dagarna, veckorna, månaderna och åren går så fort nu så jag vet knappt hur gammal jag själv är. Känns som jag fortfarande är 15.
Åå, tänk om man vore 15 igen, tror det var den bästa tiden i mitt liv. Om jag inte räknar med då jag fick Evelina såklart!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

ååååh vad söt hon är!



Sv: hahaha! Annicka! Jooo klart jag sett men här hade de en större fil mitt i gatan, bland alla bilar, än vad bilarna själva hade. Sjukt coolt! :D



puss

2012-02-15 @ 20:03:44
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0