Bästisar

Natten har bjudit på många timmars sömn! Vilket jag är otroligt tacksam för. Igår kväll var jag i riktigt dålig form och trodde jag höll på att bli sjuk. Jag var illamående och låg som ett kolli här på soffan. Den usla sömnen tog antagligen ut sin rätt. Jag förenade mig med sängen lite efter kl 21 och missade Biggest Loser Sverige. Jag däckade nästan med en gång och har bara vaknat en gång inatt, sen när klockan ringde runt 8 tiden. Bisolvonen hjälpte tydligen, vilket jag är glad för. Mest för Evelinas skull självfallet!







Som ni kanske förstår så var det svårt att välja en eller ett par bilder från igår, så jag gjorde massa kollage för att visa er gårdagen.
Dessa små sötnosarna delade på allt ifrån gurka, bullar, majskrokar och nappar med varandra. Otroligt fint att se. Tror det är viktigt att de små visar, redan i liten ålder, att de kan dela på saker och ting. Och i detta fallet finns det helt klart ingen brist på det!


Avslutar inlägget med den finaste, mysigaste och den mest talande bilden. De två bästisarna är som förälskade i varandra och visade stort nöje och lycka när det fick träffas. Det babblades en hel del bebiska de två emellan. <3

Nu ska jag ta och ringa ett par samtal här. Sen blir det simning med Göran.

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Gud vilket fint kollage :) hihi

Ja men tack själv :)Det dröjer nog inte så länge till innan vi ses alla igen, nästa vecka kanske:)

Ha en fin helg kram

2012-02-17 @ 11:41:36
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0