3 timmar

Så bra det blev - uppsättningen! Jag blev nöjd och Hege blev ännu mera nöjd. Då blir jag såklart ännu mer nöjd och så håller det på i all oändlighet. Haha.
Jag var ialla fall hos Hege kl 11, alltså 3 timmar före de skulle gifta sig. När jag kom satt alla påklädda och färdiga på att Hege skulle bli klar och de sedan kunde åka i lugn och ro i god tid till Rådhuset. Eller inte... Så skulle man kanske trott att det var, eller velat att det var så. Men...
Lägenheten var full med folk och det var mycket spring fram och tillbaka. Alla ville använda badrummet på samma gång för alla ville vänta så länge som möjligt med att ordna sig.
Jag och Hege satt mitt i allt spring. Trots det så gick det hur bra som helst. Jag var färdig tidigare än jag hade räknat med och blev mer nöjd idag än igår. Kalas!


Jag gjorde en inbakad fläta på ena sidan och lät liksom den gå in i de lockade håret, bakåt liksom.
Jag satte sedan blommor i en del av flätan!


Jag placerade även blommor bak i håret. För att dölja eventuella spännen är det en perfekt lösning! Och fint blir det.


Här har vi dagens brudpar. Så fina blev de!
Känner mig verkligen hedrad att jag fick göra uppsättningen. Hoppas att de får en höjdarkväll.

Nu ska jag gå och väcka min sovande man. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0