Beck - Gamen

Det var meningen att jag skulle sitta i kassa 8-11 idag, men jag behövdes i disken och det utan att överdriva. Det har varit fullt upp från början till slut idag och tiden har gått jättefort. Jag fick lite ont i fötterna innan lunchen men efter att jag fick sitta lite i kassan så gick det över. Vid denna tiden när jag gick gravid med Evelina började jag nästan gråta efter 4 timmar på benen. Så himla skönt att det inte är riktigt lika illa denna gången ialla fall!
 
Vi har börjat se Beck här på kvällarna, en ny film varje kväll och det blir inget undantag ikväll, Gamen får underhålla oss ikväll.
 
Bilden är tagen efter att Ellen och Lina varit här. Ellen hade med sig märkliga klubbor som gjorde tungan helt blå, till Evelinas stora förtjusning! Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0