Badtajm

Imorgon är det lucia. Evelina ska gå med ljus i handen, det var ialla fall det som Vilde sa till mig (en av 5-åringarna på dagis). Jag har inget lucialinne till Evelina så det får bli vita kläder. Det gick lika bra. Luciafirandet startar kl 08 imorgon så jag hinner vara med en halvtimme och ialla fall se henne gå i tåg. Det blir mysigt. Hoppas jag får chans att ta några bilder också, kameran ska självklart med! Min lilla lucia! <3
 
Idag har jag blivit färdig med ALLA julklappar till ALLA. Känns helt fantastiskt. Så nu kan jag alltså bara luta mig tillbaka och se på alla fjantar som rusar runt på stan fram till dagen innan, vissa till och med på självaste julafton. Där går väl ändå gränsen? Hur orkar ni? Berätta gärna. Jag har nämligen nästan stressat i år med julklapparna pga att jag kände att jag var ute sent. Och då är det ändå 12 dagar kvar till julafton. Blir det inte mer tanke bakom det hela när man lägger ner tid och mindre stress på köpen? Så upplever ialla fall jag det. Dessutom slipper jag leva på nudlar resten av december och halva januari för att jag impulsköper det allra dyraste!
Nähä, tacka vet jag planering. På allt helst!
För mig så blev det ganska exakt 100 st i år. Ungefär som varje år. Tror att jag totalt har lagt 3000 kr +. Jag är nöjd med alla köpen och hoppas mottagarna också blir det. Ser fram emot en jul med min mami i mitt hem! <3
 
Lycka till alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0