Söndagsmöte

Idag har jag varit på möte på jobbet. Det varade i ca 2 timmar. Det kommer bli lite strängare regler och bättre organisation framöver, vilket jag tycker är jättebra. Det är lite lekstuga just nu och det ska ändras. Toppen!
Jag vaknade upp idag till strålande solsken, typiskt tänkte jag när det bara var ett par timmar tills jag skulle åka till mötet. Så istället för att ta bilen bestämde jag mig för att åka t-banan och fick på så sätt ut lite av solen medans jag gick. Underbart. Kan vara sista dagen på stranden hörde jag på radion medan jag gick. Usch, tänk er. Sommaren 2012 börjar gå mot sitt slut nu på riktigt.
 
Jag och Evelina ska börja traska ner till hennes farmor här nu. Jag ska klippa hela familjen Östmo och färga Görans mamma. Så jag tänkte bara snabbt titta in här och önska er en fin och solig söndag!
Vi hörs imorgon.
Kramar till er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0