Som en boll kommer jag tillbaks till dig

Någon som hört den låten? Haha. Jag sjöng alltid på den när jag var yngre, med inslag av finsk dialekt!
 
Jag är i detta nu på jobbet, snart färdig och på väg hem.
Gud så smart det är med tidsinställda inlägg. Det blir mycket mer planerat och "tillgjort" eftersom du inte skriver och publicerar vad du tänker just nu men det blir ialla fall något att läsa för er där ute.
 
Evelina fick en ny boll av sin morfar under semestern. Den gamla bollen sparkade hon sönder (läs: hennes mamma och pappa sparkade sönder den när de upprepade gånger har fotbollsmatcher här hemma i vardagsrummet!). Den var väldigt rolig och fick henne för tillfället att vara tyst ialla fall. De första dagarna blev det en del bilkörning och det är alltid bra att kunna muta med något. Ni föräldrar där ute vet nog exakt vad jag menar...
 
Evelinas boll <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0