Havets hus

Under sommaren fick jag besök av min vän Mattias. Han hade med sig sin lille son, Marcus, som är 1 månad yngre än Evelina. Dagen då de kom var det riktigt kasst väder. Vi hade planerat att åka in till Lysekil på picknick och låta de mindre springa runt, skratta och leka med varandra, i solen. Men den ideén la vi fort ner. Dock åkte vi in till Lysekil och åt på en Thai restaurang, en liten mathandling och sen begav vi oss hemåt igen.
Han hade dragit med sig sin husvagn som de bodde i under besöket!
 
Dagen efter visade sig från en lite bättre sida ialla fall. Det var uppehåll och vi åkte in till Lysekil igen. Istället för att vara ute gick vi in på Havets hus med barnen och jag såg verkligen fram emot det. Har inte varit där på många många år! När vi kommer in så visar det sig att Evelina är en riktig fegis när det kommer till fiskar och klamarar sig fast vid mig, mer eller mindre, under hela besöket där. Haha. Trodde liksom det skulle lätta upp sig under tiden vi var där men, nej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0