Ägglyxfrukost

 Idag har jag varit ute och gått, som vanligt. Det är underbart väder här och har varit det hela helgen, så jag verkligen njuter när jag är ute och motionerar. När jag är ute och går ser jag fram emot frukosten som jag väntar när jag kommer hem igen. Haha. Visst är det komiskt, men jag är van vid att äta nästan med en gång jag går upp på morgonen. Nu har jag lagt om den rutinen lite så att jag istället går ut och går före frukosten. Och då, mina vänner, kan jag lova er att det blir ännu godare att äta frukost. Jag får dessutom lite tid på mig att tänka ut vad jag verkligen är sugen på, istället för att, som vanligt, bre ett par mackor med samma pålägg och trycka i sig. Det blir liksom inget speciellt. Förstår ni?
Idag knopade jag ihop en frukost i huvudet och gjorde den när jag kom hem. Nämligen; 2 är som jag gjorde till äggröra, lite majonäs, 8 skivor med skinka som jag skar i fyrkanter. Blandade ihop detta och la sedan röran på tomatskivor och toppade slutligen med lite rödlök. MUMS säger jag bara! Inte sista gången det inte.
 Superenkelt, gott och framför allt nyttigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0