Hyde Park

I fredags när vi gick ut för att shoppa så var det jättehärligt väder. Solen sken och vi fick ta av oss jackorna allihop! Underbart. För att komma till Primemark från Lina så var vi tvungna att gå genom Hyde Park. Är det någon som varit i Hyde Park? Den borde heta Big Park eller Huge Park! Det är verkligen enorm. Jättevacker, verkligen. Jag var såklart tvungen att ta lite kort där vi gick.












Idag ska jag och Göran bort och träna, det var ett tag sen nu och jag känner att jag behöver komma igång med den på allvar. Jag har så mycket tid över så det är verkligen inget som hindrar mig, bara latheten och den har tagit överhand lite väl mycket nu det sista.

Jag ska också fortsätta tvätta här hemma också. Tvättkorgarna rinner över, både våran och den i Evelinas rum. Jag har också bestämt mig för att rensa igenom garderoberna nu innan jag viker ihop de nya kläderna som blivit tvättade. Det är lika bra att ta tag i det med en gång. Det är inget som blir gjort av sig själv och när jag kommer igång med det så brukar jag tycka att det är ganska kul så då går det av bara farten!

Idag ska vi grilla! Jag ska lägga fläskfileé i marinad här snart. Mumms så gott det blir!
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0