Snö och regn

Just nu är vädret mer oberäkneligt än det brukar. När jag gick upp ur sängen idag fick jag ett litet hopp om att solen skulle bryta sig igenom molnen, men när jag för 1 minut sen lyfte blicken från packningen och tvätt-vikningen ser jasg att det snöar ute. Ganska rejält också om jag ska vara ärlig. Så har det varit i ett par dagar nu faktiskt. Konstigt.
Jag är ialla fall glad att jag behöll vinterdäcken på bilen med tanke på att jag ska köra såpass långt imorgon. Jag har läst hos flera av er att det varit snökaos på vägarna i Göteborg/Partille och det har visst tagit extremt lång tid att komma till arbete och förseningarna har blivit många och långa!

Hur är vädret där ni befinner er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0