Smakprov

Idag är det första april och vi går in i den andra vårmånaden i 2012, är det bara jag som tycker att tiden går fort?

Vilken härlig för-och eftermiddag vi har haft idag! Det har både blåst och snöat lite, men när solen väl tittade fram var det underbart. Vi har varit ute på Bygdøy, som är en liten bukt i mitten av Oslo faktiskt. Ganska olikt resten av staden och påminner en hel del om Sveriges västkust. På denna ö ligger massa fina hus och även museeum faktiskt. Det är väldigt populärt bland turister att åka dit. Vi hörde massa olika språk när vi var där idag.

Jag har tagit över 100 bilder idag med min kamera. Men det är massa pill-jobb med detta, så ni får snällt vänta till jag är färidg. Haha. Bjuder ialla fall på en dotter-pappa bild nedan - som ett smakprov på vad som kommer senare.



Evelina + pappa = sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0