Separationsångest

Nu börjar det kännas av. Att jag ska lämna bort Evelina i 2 dagar. Inte hos främmande människor, men det är fortfarande ingen som känner henne lika bra som oss. Det kommer ingen göra, på ett bra tag ialla fall! När jag inte har 100% kontroll blir jag så osäker och orolig med en gång, i förväg. Utan anledning. Men jag pratar om mitt kött och blod här alltså, ingen bil som ska lånas ut ett par dagar. Jag trivs helt enkelt bäst när jag har henne inom räckvidd, eller ialla fall inom samma väggar som mig själv, och bra är väl det? Hade varit värre om jag kände tvärtom. Hehe. Men det gör förhoppningsvis ingen normal människa!

Ikväll när jag skulle lägga minisen stod jag extra länge och såg på henne och strök henne på kinden samtidigt som hon drack vällingen! Mitt älskade hjärta.
Vi ska köpa något (massa!!!) fint till henne i Tyskland!

(Slut på "separationsdelen"...)

Imorgon åker vi alltså! Vi är färdigpackade och laddade och vi längtar massor, alla som ska åka.
Lite före 12 imorgon vrider vi om nyckeln i bilen och kör mot terminalen. Det tar oss ca 15 minuter att åka ner. Förra året parkerade vi bilen en bit från ingången och detsamma blir det iår. Kostade, konstigt nog, bara 40kr för 2 dygn. Väldigt billigt för att vara i Oslo måste jag säga.

Vi ligger faktiskt redan i sängen. Upp tidigt imorgon så det är lika bra att vara utvilade. Dessutom vet vi aldrig om någon liten får för sig att vråla efter oss mitt i natten. Haha.




Hoppas hon inte reagerar såhär imorgon ialla fall, då vet jag en som kommer gråta med henne!
<3

Godnatt allihopa!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0