Olden Eple

Har ni smakat på det godaste vattnet med tillsatt smak någon gång? Olden Eple som det heter här i Norge. Det kan jag dessutom ge utan dåligt samvete till Evelina som dricker det med ett leende på läpparna varje gång (som nu tex.) Den finns även i en annan smak som du inte hittar överallt. Det är Strawberry eller Wildberry, kommer inte riktigt ihåg, men jag lånade den nedersta bilden från google för att visa!
För er svenskar i Norge - prova den! Otroligt fräsch och uppfriskande dryck. Finns i ½ och 1½ liters flaskor.




Nu har jag precis hämtat hem en sprallig och glad liten tjej från dagis. Vi har lite ensamtid här hemma nu. Pappan är och hämtar räkor på flygplatsen, lite extra jobb så här på förkvällen. Han är ialla fall hemma till middagen, det är så oerhört tråkigt att sitta och äta själv. Även om Evelina är här så är det tråkigt att inte ha någon att prata med på samma sätt som han och jag kan.
På tal om att föra ett samtal så förstår Evelina det mesta som vi säger till henne här hemma. Även om hon inte har någon vidare lust att höra på oss ibland, det är ju en annan sak! Haha. Det är ialla fall lite små ord som slinker ur munnen hela tiden. Favoritordet har sedan länge varit: pappa. Allt säger hon pappa till. Skruttis! <3

Nu ska jag underhålla en krävande liten pärla!
På återseende mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0