Mina fynd

Nu har jag fotat de kläderna jag köpte på marknaden jag och Evelina var på i lördags! Tänkte visa er mina fynd.
3 av plaggen jag köpte finns inte med på bild. En har jag på mig, en har jag redan hängt in i garderoben och Evelinas klänning ligger i tvätten för tillfället.

Jag har två favoriter och det ena är koftan på första bilden, nedan. Tycker om detaljen på armarna.
Det andra är Evelinas jacka som är på de två nedersta bilderna. Se sömmarna, den ser nästan inte ens använd ut! Är jättenöjd!

Ja, mamma jag vet vilket plagg du tycker mest om, därför tog jag närbild på paljetterna på klänningen. Hehe.
Alla dessa 13 plagg för 105 kr. Passar min plånbok perfekt!







Nu väntar jag snart min älskade Lene som ringer på dörren här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0