Loppmarknad

Idag har jag och Evelina varit på loppmarknad på en skola som ligger 50 meter ifrån där vi bor. Gud så mycket folk, men framför allt, gud så mycket saker! Helt galet. Jag gjorde slut på 200 kr. Och för de pengarna fick jag: 14 klädesplagg, massa stickade tröjor till mig och en fin svart klänning med paljetter på. En tenson jacka, en cardigan och en klänning till Evelina. 2 serveringsfat som matchar ett av de jag redan har. Ett jättefint, stort kakfat som man tex kan ha smörgåstårta eller liknande på. 6 st böcker, som såg nya ut, till Evelina och 2 leksaker! Är väldigt nöjd med mina inköp. Kläderna tvättas just nu! Kommer säkert lägga ut bilder på dem senare.
Jag älskar verkligen att gå på loppmarknad.
Evelina satt fint i vagnen medans jag grävde i högar av saker och uppförde sig som vanligt exemplariskt!

När vi var färdiga gick vi till dagis-lekplatsen och lekte lite. Sen gick vi till affären och köpte en dricka och banan för en hungrig liten mage.
Vi vandrade runt lite till Göran kom hem och kunde hjälpa mig att bära upp allt!


Evelina ville med en gång upp till pappa som kom hem från jobbet i bilen! Pappa är favvis, ialla fall ibland. Haha.

Nu sover mina hjärtan! Evelina var riktigt trött efter att ha sett på massa folk och saker ett par timmar. Pappan däckade efter en liten lunch och jag sitter ganska trött i soffan också faktiskt.

Imorgon ska jag på personalmöte på mitt jobb kl 12.45!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0