Hemmasysslor

Jag lurade blogg.se och kom in ändå!

Idag har jag lite hemmasysslor att ta hand om. Ska byta på alla sängarna, vika ihop torr tvätt och få tvättat Evelinas sista smutskläder! Kl 14 idag ska vi åka och träna men före det tänkte jag försöka åka till Spar Tåsen och se om de har mitt älskade sköljmedel. Enligt min chef ska de sluta med den. Hoppas verkligen han tar fel!

Vi blev lovade 23 grader här och sol idag. Vart värmen och solen gömmer sig vet jag inte, men det går inte att se något av det även om man använder förstoringsglas!

Imorgon ska vi åka och se på hus. Lugn i stormen nu, vi ska inte flytta alltså. Det är bara visning på hus som finns att beställa. Ni vet som husknuten ungefär. Gud som jag älskade att vandra runt där med pappa när jag var liten. Kanske jag var där med mamma & pappa, kommer inte riktigt ihåg. Är det någon som hänger med på vad jag menar?
Vi ska ialla fall på något liknande imorgon och jag tycker sånt är superkul - längtar! Om det blir bra väder hoppas jag också på en hel utedag tillsammans med världens bästa dotter.
Vad ska ni hitta på i helgen?







Bilder tagen från något mysigt lunchställe vi var på i London i lördags! Billigt och helt super var det där.

Nu ska jag ta mig av hemmasysslorna!
Trevlig fredag <3

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Du är så himla fin Annicka!<3

2012-04-30 @ 09:56:37
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0