Hejdå!

Då är vi mer eller mindre ute ur lägenheten. Jag tänkte bara kika in här och säga hejdå!
Vi ska börja resan med att hämta upp Björn Tore och Liv Tone på Oslo centralstation sen åker vi vidare ner och parkerar bilen och sen på båten.
Jag har laddat batterierna på kameran och solglasögonen är med. Nu är vi laddade för en kul kryssning!


En lite halvledsen bild på mig för jag har precis sagt hejdå till min lilla Evelina! <3


Här står väskorna klara och ni ser också ett par av de skorna jag köpte häromdagen. Lite sjömansstuk över dem. Nöjd! Och vad passar bättre att ha på fötterna när vi ska på en båt i 2 dagar!? Haha.

Nu blir det lite eko här imorgon, men jag kommer tillbaka på lördag igen!

Simma lugnt mina vänner. Gör inget som jag inte skulle gjort!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0