Harrods

Är det någon som varit på Harrods? Ska man gå igenom alla avdelningarna och våningarna så tar det minst en hel dag. Man blir otroligt slut i huvudet och det är massa massa folk, så ett par timmar räcker gott och väl!
När jag och min mamma var där gick vi upp några våningar och hon har berättat att jag spelade på ett piano som stod där inne, Blinka lilla stjärna till och med, vilket jag inte kommer ihåg. Haha.
Jag var denna gången ialla fall väldigt fascinerad av matavdelningen. Eftersom det var tillåtet att ta kort där inne gjorde jag det med glädje. Varför inte liksom?
Jag tar med mig lite inspiration tillbaka till mitt jobb och delar med mig.

Delar också med mig till er av våran halvdag på Harrods, men detta är bara en liten del. Det kommer mera!











Visst ser allt megagott ut? Kan erkänna att man blev frestad att köpa och smaka på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0