Gucci

Jag har 4 parfymer som jag använder beroende på vilket humör jag är på eller faktiskt till och med vad jag har på mig eller vad jag ska göra. Haha. Knepigt va? Har ni massa olika eller färre favoriter i samlingen? Jag har mina 4 favoriter som är: Chanel Chance, Dolce & Gabbana The One, Escada Signature. När vi åkte Color Line till Kiel köpte min kära en ny parfym till mig. Gucci Flora, någon som provat eller har den? Det är jättegod. Ganska diskret men ändå frisk och ungdomlig i doften och väldigt somrig! Jag älskar den redan.




Jag har precis packat färdigt Evelinas saker som hon ska ha under helgen. Nu återstår mitt eget. Eftersom jag inte ska ha med mig så mycket så går det ganska fort. Vet redan vad jag ska ha med mig.
Imorgon runt 11.30 åker jag och Evelina till Göteborg. Att åka vid den tiden betyder att vi slipper kön ut från Oslo och kön i Göteborg, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0