Grill kväll

Idag ska jag träna! Det var ett tag sen nu pga. påsklov på dagis och resa till Tyskland. Men idag så! Känslan i kroppen efter träning måste vara den bästa, nästan ialla fall! Endorfinerna flyger och blixtrar runt i kroppen.
Egentligen skulle jag simma kl 14 men Göran ska köra räkor idag igen så jag tror jag tränar före det och följer med honom upp till flygplatsen istället.

Imorgon hoppas jag att Görans föräldrar kommer hit. Vi ska grilla gott kött! Vi ska även ha potatissallad, broccoli med smält ost, färsk sallad och bea-sås. Guud så gott!
Har ni haft grillpermiär än?


Entrecote på grillen! Mumma.
Imorgon blir det kotletter eller fläskfilée tror jag!
Vad tycker ni bäst om att grilla?

Fredags kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0