Från Primemark

Jag har tagit bilder på en del av de sakerna jag köpte i London på Primemark. Inte ens hälften är med, men jag tänkte lägga ut lite då och då så det inte blir så tråkigt för er.

Jag älskar den långklänningen jag köpte! Tänk med de fina sandalerna till i sommar. Underbart! Om det nu blir tillfälle att gå i så "lätta" kläder? Enligt en som jobbar på dagis så skulle det bli mycket bra väder i veckan som kommer. Vi får se om hon hade rätt. Jag har inga invändningar ialla fall!
De söta sandalerna till Evelina visste jag inte om att de blinkade när jag köpte dem, utan upptäckte det när jag skulle packa ner allt i resväskan. Så det var ett plus som ialla fall Evelina älskade.

Jag hittade också ett par ursnygga solglasögon och ett fodral till! De känns ganska pimp, men jag gillar dem starkt. Fodralet i ormskinns liknande mönster kunde jag heller inte motstå.
Och sjalen talar väl för sig själv?

Jag har en väska och en hel hög med skärp som jag glömde ta kort på också. Det får som sagt bli till nästa foto-omgång av alla mina fynd! Sen har jag självklart massa som jag precis tvättat som ni ska få ta del av också.
Haha. Den stora frågan är; Behöver jag ens hälften av det jag köpte, eller slank det med bara för prislappen var attraktiv? Jag tror mer på det sista alternativet, men det skulle jag aldrig erkänna...








Nu väntar jag strax Göran och då blir det träning. Jag har packat väskan. Ingen återvändo nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0