En familj på 3

Här är min lilla familj, innehållande 3 personer. Inte många men mina två andra medlemmar är ovärderliga! Vilken härlig känsla, samtidigt som den är skrämmande. Rädslan finns alltid att förlora någon och kommer alltid att finnas.





Idag har jag jobbat igen. Min tredje måndag hittills! Känns bra, men värre dagen efter. Hoppas det är något som blir i början bara. Ska prata med min läkare nästa gång jag ska dit (17:e). Vill verkligen fortsätta jobba. Är så kul när jag väl är där och dagarna går SÅ fort! Massa underbara kunder som jag saknat och träffat igen. Haha. Tänk att ett jobb kan betyda så mycket...

Nu ska jag hänga tvätt samtidigt som jag lagar mat!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0