Den starka sorten

Jag hade ljugit om jag sagt att det inte blev någon alkohol under resans gång. Men visst låter det underbart att sitta ute på däck, i solen och avnjuta ett glas av den starkare sorten? Det var exakt vad vi gjorde. Flera gånger till och med!
Här nedan ser ni Göran som precis blandat en lite för stark drink. Haha. Men den slank, utan problem, ner ändå.



Steffen och hans kompis Kenneth höll sig mer till den bakersta sorten, på bilden, under resan.
Tur att det var några som höll koll på läget ialla fall. Haha.


Detta glaset med vin, drack jag faktiskt när vi kommit hem! Hör och häpnad... Vi hade barnledigt en dag extra efter hemkomst, så varför inte? Jag och min kära ute på altanen i ca 30 graders värme här hemma. Pga inglasningen blir det så varmt alltså.



Nu är det 2-3 timmar kvar tills våran underbara dotter kommer hem och vi ska fördriva den tiden med att dammsuga och tvätta golven (detta var faktiskt Görans idé - jag är lika förvånad som er!). Eventuellt putsa några fönster, vilket verkligen behövs.

Vi hörs lite senare mina vänner!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0