Dagens måsten

Jag har precis sett finalen av Biggest Loser Sverige. Mamma spelade in den eftersom jag missade den när det gick på tv. Herregud säger jag bara, visst är det helt otroligt hur mycket man kan om man bara vill. Man får verkligen en morot när man ser resultaten. Om de kan så kan vem som helst! Är det någon av er där ute som följde det när de gick på tv?

Nu ska jag strax åka en sväng till mitt jobb för att lämna lite papper från min läkare och prata några ord med mina chefer. Eftersom det är grått och regnigt ute idag kan man passa på att göra lite "dagens måsten"!



Dessa bilderna tog jag från en park i London. Våren var nog lite längre framskriden än här. Och det var lite varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0