Bygdøy

Kanske ni förstår varför detta stället på ön, som jag har pratat om och visat, påminner mig om Lysekil när jag visar er bilderna nedan?


Vägen från och till detta stället åker man förbi en hel del kåkar värda 7 siffriga belopp. Och det förstår man verkligen när man ser dem. Tyvärr så tog jag aldrig bild på det. Ångrar mig! Jag ska göra det nästa gång och visa er...

Jag sitter och väntar på att Göran ska komma hem. Vi ska ut lite senare och köpa skor till honom. Han ville ha ett par nya nu när vi åker på torsdag. Några som är snygga och bekväma att gå i, i Tyskland och på båten.
Bara två dagar kvar nu! Jag vet en som längtar jättemycket!

Hur och vart ska ni fira påsken?

Nu ska jag lägga en trött och omöjlig liten tjej här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0