Vart kommer det ifrån?

Varje dag, hela tiden (känns det som), går jag runt med sopen och skyffeln här och försöker hålla det rent - förgäves! Alltid kommer det bös tillbaka. Vart kommer det ifrån?
Så här ser det ut hela tiden på golvet, ännu värre om jag inte ständigt går och sopar, jobbigt. Det är heller inte katthår som hade varit en naturlig förklaring. Suck.





Idag har jag och Evelina varit och träffad Madde och Lova på Storo, det blev en trevlig lunch och lite prat. Sen så blev det självklart lite shopping. Vad hände med att jag var på Ullared för inte ens en vecka sen och handlade massa? Som bortblåst. Hittade ialla fall två bodys. En som Evelina ska ha på sitt kalas om 2 veckor, och en annan färgladare som invigs imorgon. Bilder kommer imorgon tänkte jag.
Sliter lite med en hungrig och trött (klängig) krabat här, som också gärna ville skriva några ord; 11iui = Tack Madde och Lova för en trevlig eftermiddag! :) (Jag tror det är översättningen.)

Nu ska jag springa till köket och göra gröt!
Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Haha men åh vad söta ni är!!!! :D Den ser kanon ut ju! Lite mer radhusfeeling och det gillar vi :D Barnvänligt, t-bana, uteplats, stora fönster (men måla om fönsterkarmarna är ett måste, haha) - tummen upp :D



Ser fram emot nästa torsdag, tack för idag! Kramar

2011-10-13 @ 20:46:05
URL: http://madeleines.se
Postat av: I

Tack, det gick hyfsat hos tandläkaren. Det lilla trollet blev så ledsen att han var tvungen att skrika åt tandläkaren, och därmed gapa.

2011-10-14 @ 12:11:11
URL: http://casalinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0