Städdag och kaffemys

Idag har jag städat och tvättat golven här hemma. Riktigt skönt. Inte bara det är det är rent, men det luktar också rent. Underbart! Igår förrgår bytte vi lite sängkläder och sånt så nu är det fräscht här en stund framöver. :)
Finns det någon som är så gott som att lägga sig, dyduschad, i rena lakan? Mjae... Inte mycket.

För en timme sen kom jag och Evelina innanför dörren. Vi har varit ute en sväng med farmor och farfar plus träffat en kompis (Evelinas fadder) till Göran. Vi tog en kaffe och satt och pratade. Evelina fick utforska marken undertiden. :)
Efter detta äventyr åkte vi och tvättade våra bilar. Älskar att ha en ren bil, utvändigt ialla fall. Nu är det upp till mig att göra den fin även på insidan. Det blir när vi åker till pappa!


- Åå så mycket skoj det fanns att pilla med här!



- Måste du följa efter mig hela tiden mamma?



- Fortfarande förföljd... Suck!



Mys hos farfar!



Hela gänget. F.v; Görans mamma, Björn-Tore, Göran och Göran pappa & Evelina. <3



Utsikten från hamnen.


Är det någon som smakat Premium French Nougat? Om inte - gör det! Det är riktigt god. Köpte den i Strömstad i torsdags och ångrar stort att jag bara köpte en och inte fler. Så det står verkligen på inköpslistan nästa gång vi åker till Sverige (den 11 november). Mild fullkornsvälling 1år ska också följa med hem, för den älskade lilltjejen här.



Riktigt god! Rekomenderas starkt.

Filmen igår var helt okej. Ingen jag kommer köpa/laddar ner senare. Men den var bra.
Rekomenderas till folk som gillar "tänk filmer". Psykologisk.


Nu ska jag gå in i duschen. Sen blir det kotletter som söndagsmiddag här.
Hoppas alla haft en bra helg.
Fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Åh men då åker ni ju hem på Viggos 1:årsdag! Vad ska ni göra i Sverige? Ni är välkomna hit vet du, vi ska fira Viggo lite på lördagen. <3



PUSS!

2011-10-24 @ 21:04:23
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0