Sol-söndag!

Idag är det riktigt underbart ute. Solen verkligen värmen och luften är riktigt frisk! Vi ska ut och sväng här när Evelina har vaknat. Ser verkligen fram emot en promenad med hela familjen. :)




- Söndag är pappas enda vilodag, men det struntar väl jag i!




- Jag sitter och passar bilen mamma! Och nej, jag repar inte lacken med naglarna.

Igår var vi ute och köpte lite kakingredienser till tårtan som jag ska baka imorgon. Men shit va dyrt det ska vara för att man försöker vara nyttig!
Vi köpte sukrin, som är lite sött som socker men inga kalorier i - 69.- på Life
Vi köpte vaniljpulver som du bara behöver ytterst lite av för smaken blir väldigt kraftig av lite. I den tårtan jag ska baka imorgon så behöver jag bara 1 tsk. Detta kostade ialla fall 57.- (för endast 10 g) på Meny.
Jaja, jag kommer väl kunna baka många kakor på det som jag köpte igår, men poängen är att det är dyrt att äta nyttigt.



Det blir alltså en vanlig kladdkaka imorgon som jag tänkte fixa till på mitt egna lilla sätt. :)
Bild kommer!

Solen! Nu kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0