Nytt försök

Kanske jag ska göra ett nytt försök att sparka igång bloggen igen. Jag har lite tid på dagen som jag kan ägna mig åt den och varför inte? Det är ett perfekt sätt att uppdatera vänner om vad som händer här i Oslo.

Vad har hänt sen sist?

Ganska mycket! :)
¤ Vi har kommit igång bra i lägenheten, vi är väl i princip färdiga med allt. Men det är helt omöjligt att köpa för mycket inredningsprylar och saker till Evelina.

¤ Min lilla docka närmar sig 1 år med stormsteg. Vart har tiden tagit vägen egentligen? Blir mer och mer stolt för varje dag som går och varje dag är det nya saker hon lär sig.
Hon kryper i full fart, reser sig upp hela tiden, går när hon kan hålla i sig i något. Står själv länge utan att ramla. Sover hela natten! Fyller våra hjärtan med kärlek hela tiden helt enkelt.

6 november blir det kalas för våran lilla prinsessa. 10 personer blir vi totalt och jag planerar en 3-rätters middag. Födelsedagsbarnet ska vara i fokus den dagen. Egentligen fyller hon år den 5 november, men det passar bättre att fira henne den 6:e, på söndagen. Då är allt stängt här i Norge och alla är lediga - perfekt!


Min älskade dotter <3

I helgen var jag och Tora på Ullared, vi har pratat om att åka dit väldigt länge nu - äntligen blev det av! Bägge handlade kanske lite väl mycket, men jag ångrar inte något som jag fick med mig hem.
Det blev självklart mest saker till Evelina för min del. Har stått och packat in 12 presenter + en pulka som hon får på 1 års dagen. Från Viggo får hon ett par jättesöta tights. (Och Evelina ger Viggo en pyamas med stjärnor på, hon har själv en likadan!) Det jag och Tora inte la märke till när vi var på Ullared, var den söta prislappen som satt på;


Den passar perfekt för Evelina och Viggo. Till och med bild på dem! <3

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

men åååååh!! Det passar ju så bra för bästisarna! Vad glad jag blir att du ger dig på bloggen igen, det är jobbigt att bo såå långt bort så lite blogginlägg gör ju att jag kan hänga med lite iaf. :)



Puss & kram

2011-10-11 @ 22:34:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0