Morgon-mys i sängen

Det bästa på morgonen är att komma in till en strålande glad tjej som är piggare än piggast! Speciellt när hon är så duktig och sover hela natten. Det var en stund sen jag var tvungen att gå upp före 08. Och det måste man vara nöjd med då det är en (snart) ettåring i huset.
Vår rutin på morgonen är att dricka välling inne i mammas och pappas säng. Det är morgon-mys de!




- Så här glad blir jag när jag fått morgon-välling-mys! <3





- Ja, mamma. Till och med jag ser att jag är lik dig, när du var i min ålder, på denna bilden.

Här ser man väldigt tydligt vilken sida hon har sovit på. Därav den röda, högra kinden. Mammas gosis!





Jag började dagen med en god frukost! Frukost är den bästa måltiden på dagen. Punkt slut.

Idag skiner solen, en riktigt härlig höstdag. Den ska vi ta vara på!
Nu sover prinsessan. Vad gör mamman då? "Slösar" bort tiden vid datorn såklart.



Kommentarer
Postat av: I

Jag gillar verkligen den andra bilden.

2011-10-13 @ 21:19:28
URL: http://casalinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0